Merhaba hanımlar ben 20+2 ikiz hamileyim tüp bebekle şuana kadar iyi kötü geldim çok şükür 3 gün evel doktora kontrolüm vardı herşey yolunda dedi .ama 3 gündürde akıntım çok hatta bu sabah sarımsı gibiydi yoğundu hamilelikte normalmi yani bebeklerle alakalı birşeymi dir acaba başına gelen oldumu