12245 Kızlar bebeğim beş günlükken sağlık ocağında topukkanı vermiştik tsh hormonu yüksek çıkmış hemşire getir bir daha verelim dedi bebeklerde olabiliyor dedi var mı başına gelen böyle bir şey şuançok kötü hissediyorum
Ceku256 12245 bizde topuk kanında çıkmadı ama normal kan almışlardı orda çıkmıştı zamanla düştü değeri doktor böyle olabiliyor bazı bebeklerde endişe edecek bir şey yok demişti
12245 Ceku256 internete okudum perişan oldum ya birdaha gidip topuk kapı vericez umarım değeri düşmüştür
12245 slnylmz96 slnylmz96 bir daha kan verdik biz sonuçlar yüksek gelirse bize sizi arayacağız dediler ona göre hastaneye yönlendireceğiz ama yüksek gelmezse zaten aramayız dediler değeri verdikten sonra bir hafta geçti aramadılar
12245 12245 kani verdiğimde bebek 12 günlüktü şu an 35 günlük olduk hemşiremizle ayriyeten konuştuk bu konuyu doğumdan sonra bebeklere bu oluyormuş ama düşüyormuş
Papatya-45 12245 ben 2 kere verdim topuk kanı ikisi de yuksek geldi sonra hastaneye yonlendirdi doktor muayene etti gecici dedi bidaha da sıkıntı olmadı korkmanıza gerek yok bebeklerde gorulebiliyor mus canım
12245 slnylmz96 inşallah ilk duyduğumda bebeğimin 12 günlüktü çok ağladım sonra düşündüm en azından tedavisi var dedim kanı verdim yüksek çıkarsa mutlaka ararlar dedi hastaneye yönlendirmekle için ama aramadılar