beyzzsenturkkk kızıma hamileyim bu defa yaptırmak istiyorum model okey ama desene karar veremiyorum yapay zekaya 1-2 bişey tasarlattım yaptıracağım sitede ki desenleri göndererek bi kaç bişey oluşturdu ama emin değilim çok kaba, renkli, bilindik desenlerin modellerin dısında bisey istiyorum abartıya kacmadan sade sekilde. aklımdakileri atayım sizde yaptırdıysanız resim atar mısınız bana da fikir olsun 🎀
damlasv beyzzsenturkkk 1. Fotoğraf çok hoş olmuş bence kız için ben oğluma E bebeğin kendi sitesinden isimli takım yaptırdım orda da tatlı modeller var bakabilirsiniz
beyzzsenturkkk damlasv onlar nasıl oluyor bilmiyorum baskılılar uygun ama onları bilerek istemedim nakışlı istiyorum bunları ne zaman giyiyorlar acaba hastanede giydirmeyi düşünmüyorum ama evde geldiğinde ne zaman ne kadar kullanabilir
damlasv beyzzsenturkkk Mevlüt yapacaksanız o zaman giydiriliyor yada hastanede aile anısı fotoğraf çekmek için de şık oluyor birde çocuk karışmasın diye önlem amaçlı hemşireye verilen takımda bu şekilde tercih ediliyor
Cekonomiiisstt ) Ben trendyoldan bu seti yaptırdım müslin kumaşı çok kaliteli mayıs bebekleri için çok uygun Sende mayıs annesi olacaksın sanırım öneri olsun 🐣 İçeriğinde puset örtüsü battaniye tulum ve şapkası var ( satıcı düz beyaz içlik tulum ve ağız mendili de koymuş)
beyzzsenturkkk aslmoms amphitrittee vanilya_kokusu_ rnt_ farklı bişey bulamadım yapay zekayla bunu yaptık siparis verdim simdilik icime sindi ama emin değilim bir terazi burcu olarak karar vermek oldukca zor oldu
aslmoms beyzzsenturkkk beyzzsenturkkk bir terazi burcu olarak karar vermek oldukca zor oldu bu konuda çok iyi anlıyorum bir Terazi burcu olarak 🧡😁😁
beyzzsenturkkk aslmoms aylarca düsündüm cinsiyeti öğrendiğimden beri bakıyorum yeni gelen desenlere nakışlara yok allah yok karar veremiyorum yapay zekaya yaptırıyorum siteden müşteri yorumları okuyorum alanlara bakıyorum ne seçmişler bugun icime sinecek gibi oluyor yarın vazgeçiyorum hele bi resime 1 günden fazla bakınca tiksiniyorum bi çirkin geliyo isime bile 30. haftada ittire kaktıra yani zorla karar verdik nefret ediyorum bu burcun özelliğinden😂
aslmoms beyzzsenturkkk oooo erkek olsa benmle birlikte oturur ağlardın herhalde 😁😁 ama ben netim kız olsaydı ; bunu giydirip altına krem rengi bir çorap. Çok isterdim bunu. Birde tüllerle yatağını süslerdim.
beyzzsenturkkk aslmoms bunun farklı bi modeli var bende o yüzden isimli olsun istedim 🥹 bir terazi olarak buna karar vermek bile bir başarı bence😂😂