asliyorgun Kese göründü kızlar kese boyutu 6.4 mm dedi. Kalp atışı için 10 gün sonra gidecem. Sizde durumlar ne?
bekledigimmucizem asliyorgun son adet tarihiniz ne zaman acaba bende yarın gideceğim birde beta kaçtı sizde en son
sati2211_ Bende 5+0 da kese göründü boyutunu bilmiyorum suan 5+3 deyim 2 hafta sonra gel dedi ama dayanamam 10. Gün falan yani 6+3 yada 4 de giderim gibi kalp atışı ve bebek için