asliyorgun bekledigimmucizem ben en son perşembe günü beta verdim bugün 5+2yim. Perşembe günü beta 1609 çıkmıştı i. Bugün de kese gördük
bekledigimmucizem asliyorgun bende Cuma kan vermiştim 790 çıkmıştı yarın gideceğim bende görürüm inşallah
Berika23 asliyorgun bende cuma gidicem pazar verdim 1861 çıktı benimde gözükür o zaman inşallah bende şuan 5+5 adetime göre
fkocak bende cumartesi günü gittim, benim hesaplamama ve kullandığım uygulamalara göre 4+5′ti ultrasonda 5+3 çıktı ve çok şükür keseyi gördük, bu hafta da kalp atışı için gideceğiz Allahın izniyle