Merhaba annisler anne olma yolunda ilerleyenler 🙂 ben bipolar hastasıyım bu sebeple ilaç kullanıyorum icim bir şüpe düştü ilaç kullandığım halde test yaptimtim tam net olmasada iki çizgi çıktı ama regli dönemine henüz 6 gün var bakarmisiniz sizce gebelik varmı