Ayak ödemlerine ne iyi geliyor, öncesinde çok ayakta olduğum zamanlar dizlerime kadar şişiyordu şimdi bayramdan beri geçmeyen ayak ve parmak şişliği var, deri gerilip acıyor resmen duvara dayayıp yüksekte tutsam da geçiremedim her gün aynı manzara, açılmamın olması için rahat yürüyüş yapamıyorum :(