ekim777 Merhaba arkadaşlar yarın ikili testim yapılacak bekleyebildiğim kadar bekledim sırf Cinsiyeti öğrenmek için 14 haftadayım Şu anda devlet hastanesinde yaptırıcağım cinsiyet söylerler mi acaba.
beyzzsenturkkk ekim777 16 da özele gittim 17-18 gibi devlete de gittim kıza benziyor ama emin değilim demişti dedim kız kız biz sizden önce öğrendik😄 33deyim hala ihtimalli konusuyorlar 1-2 kere doktor değiştirmiştim sonra vazgeçtim aynı doktordan devam
kardiasell ekim777 12. Haftada kız dedi 15 te erkeğe benzetti 17. Haftda kesin erkek dedi şuan tahmin de bulunur ama birdaha ki kontrol de kesinleşir