isimsiz19 Kızlar sabah suyum geldi hastaneye geldim 1 cm açıklık vardı 10 dakika önce doktor alttan sancı için bant gibi birşey yerleştirdi dua eder dua beklerim sizlerden sağlıkla kolaylıkla hayırla kavuşabileyim yavruma ağrılarım var tam 39+0 🥹🙏🤍
ozklay isimsiz19 Allah’ım sizi evladınıza sağlıkla kavuştursunn,bir avazda kurtarsın inşallah. Güzel haberlerini bekliyoruz, unutma bizi güzel annesi ♥️
cglctl isimsiz19 naptın doğum gerçekleştimi en son 3 saat önce yazmışsın diğer postta yazdım burayıda şimdi gördüm
ebobel isimsiz19 sağlıcakla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah umarım çok yıpranmadan güzel bir şekilde doğurursunuz 💖