Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık 2 aylıktan beri ara ara kakada kan köpük arada yine mukus ve aşırı huzursuzluğumuz vardı 2 aylık gittiğimde alerji uzmanına diyeti aç belki alışır dedi çünkü kilo alımı çok iyiydi son 2 haftadır sadece 150 gram almış süt diyeti yapacağım ama ekstra mama da yazdı aptamilin kullanan var mı kilo alımına ekstra katkısı oldu mu tecrübesi olanlar beni aydınlatabilir mi ?boyu kilosu baş cevresi gayet iyi ayına göre