mom28_ benimde kanamayla başladı iki gün ped dolduracak kadar 7 8 haftalardaydım sonra lekelenmeye döndü 16 gün devam etti geçti bu süreçte ihtiyaç harici yataktan kalkmadım Progestan fitil sabah2 akşam2 Promester iğne 2 ampül vuruluyordum başından beri zaten aynı devam ettim bir gece hastanede kaldım vs geçti. Sonra 16 haftayken bir kez lekelenmem oldu iğneyi bırakmıştık zaten ama fitile halen devam ediyorum böyle böyle ilerliyoruz bizde sorun olmadı çok şükür