Selam kızlar suni sancıyla ilgili çok kötü şeyler okuduğum için korkuyorum. 40+4 olduk perşembe isteğe bağlı suni sancı yoksa en geç pazar günü 41+3 te zorunlu suni sancı dediler. Perşembe günü yatış yapmalı mıyım? Beklemeli mi yoksa sezaryene mi dönmeliyim? tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz