Emineelif Kızlar eşim bana erkek olursa babasının kız olursa hiç karısmayacagını söyledi ama şimdi kızımıza annesinin adını koymak için beni ikna etmeye çalışıyor ama istemiyorum çok eski ve zor isim ben "Amine dua"istiyorum sizce nasıl
Deletedmom133 Emineelif pardon da seninse baban var su erkekler babalarının adlarını koyunca ne oluyor yani koyma annesinin ismini falan onunki ailede seninki değil mi başka bi isim düşünün derim bizim evde bu tarz olaylar söz konusu bile değil
Emineelif Deletedmom133 benim babam vefat etti ben buna rağmen ısrar etmedim ama erkekler işte.. Eşimin babasıda isim için çok baskı yapıyor erkek olursa tek benim ismim olacak demişti 😤 kız okacak onada karısıyolar
Aysegolcuk Çok güzel isim benim kızımın ismini Amine Elif koyucam Allah izin verirse bende Eşimle çok tartıştım isim konusundan bilmem erkek olursa babasının veya dedesinin ismi olucaktı 😳
Deletedmom133 Emineelif valla hele bir karışsınlar gebertirim onları kimse müdehale edemiyor bizde elimde şakasını bile yapamıyor eşim ve ben karar vericeğiz 😀
Eminos Cok sacma geliyor yaa erkegin anasinin babasinin ismi konuyor da kadının ana babasinin ismi niye konmuyor ve babanne dedelerde neden boyle bi beklenti var ki sen 9 ay taşı emek zahmet dogur sonuc babanne dede ismi ben bu dusunceye karsiyim koymayacagimi da biliyorlar beklentileri oldugunu bile bilsem koymazdim Ömer akif olucak oglumuzun ismi
Mervenin Benm abim benm babamın ismini koydu erkek olsaydı bebeğim eşimin babasının ismini koyardım hiçte gocunmazdım. Yanınada benmde iatediğim bir isim bulurdum olur biterdi 😊