NehirK10 bende previaydım ve devleti tercih ettim ama her devlet bu konuda iyi olmaz eğitim araştırma, kadın doğum yada şehir hastanesi olmalı, özelde bir doktorla görüştüm ve sadece 1 doktor bu ameliyatı yapıyormuş previa riskli bir hamilelik eğer ki kanama vs olursa ve o an doktor şehir dışında vs olursa başka bir hastaneden doktor buluyolarmış bana zaman kaybı ve risk olarak geldi, ama devlette her zaman ekip hazırdır, velhasıl zeynep kamil de perinatoloji takibine alındım 28. Haftadan 37. Haftaya kadar 2 haftada bir çağırdı doktor, çok şükür 37. Haftada yukarı çıktı, 39. Haftada normal doğum yaptım