papatiaa aynı beşikten bahsediyoruz o tahta sallanmıyor da çok fazla, ben sallanıyordur böyle görüntüsüne de aldandım. ilk bebek olduğu için ama arkadaşım da bu attığınız beşikten vardı ve gerçekten bunda sallayınca çocuğum uyuyordu, gazı rahatlıyordu .bebeği biraz büyüyünce bana vermiştii kullandım. Geri verdim.şimdi onun da Aynı zamanlarda ikinci bebeği olacak Ben de aynı bunun gibi küçük bir beşik almayı düşünüyorum tekrardan çünkü odadan odaya da gezdirilebiliyor ve çok rahat oluyor. Ama anne yanı olabilenleri var öyle düşünüyorum