35+5 iki gündür hareketlerinde azalma hissettiğim için gece hastaneye gittik nst çekildi doktor kalp atışlarını biraz düz gördüğü için yatış verdi meğer çocuk uyuduğu için öyle çıkmış, sabaha karşı çekilen normal çıktı taburcu olduk çok şükür🥲 yüreğimi ağzıma getiriyor bu çocuk hepimiz sağlıkla kolaylıkla doğuralım inşallah🥲💘