zky_ Yenidoğana ayrıca su verilmez, anne sütü varsa özellikle. Oğlumda 4.ayından sonra yaza denk geldiği için idrarda kristalleşme oluyordu, pembe pembe lekeler oluyordu, ne yaptıysak geçmedi. Sütüm vardı ama yetmedi mi anlamadım. Ancak o durumda 1-2 çay kaşığı su verin dedi doktor. Yoksa kesinlikle verilmemeli.