Kızlar benim ikinci hamileliğim ölü dogum yaptım sezeryan ile suan 15 haftalık hamileyim ikili tarama testinde düsük risk 1:756 gözüküyor doktor emin olmak istiyor isen fetal dna yaptır dedi ama yaptırmıcam aklıma da takılmıyor değil ultrason da hersey yolunda tarama tesi düsük risk tasıyan oldumu