Ozozrr ben 3 yık once oldumm esım gırememişdi bas agrısı ıcın yanındaa neskafe bulundur derım bitter cıkoltaa ıyı oluyor yanı bıde herkesın bası agrımıyor ben oldum agrımadı meselaa ama yanımda goturmustum duyupp sagdan soldann sık sık yurukı gaıznıda koly cıkarasınn😂🤷🏻♀️