sukriyekonus çok şükür benim bulantım sadece 1 ay kadar oldu o da ramazan ayında sahurda birşey yiyemiyordum kahvaltılık herşeyden tiksinmiştim geri kalan herşeyi yiyebiliyordum şimdi 13+2deyim bulantım yok (maşallah😝) 2 ana öğün 1 ara öğün şeklinde besleniyorum kahvaltıda yumurta ve kaşar peyniri tüketmeye özen gösteriyorum ara öğünde de ceviz badem gibi kuruyemişler tüketiyorum inşallah bulantınız bir an önce geçer o 1 ay bana eziyet olmuştu 🥲💗