zzeyneperz Yaklaşımı çok iyiydi. Ben kesinlikle memnun ayrıldım. Benim de bir gebelik kaybım olmuştu, o sebeple doktorum direkt kendisine gitmem için yönlendirmişti. Biraz yoğun olabiliyor, ben bir ay öncesinden randevu oluşturdum ama yine de son dakikaya bırakmayın derim. İnşallah siz de memnun kalırsınız ve güzel haberler duyarsınız. 🙏🏻