ballim_dunya Bugün awox test yaptım negatif gördüm belki geç döllenme felan olabilir mi yarın kan testi vericem negatifden pozitife döner mi? Başına gelen var mı
Esma006 ballim_dunya tahmini 3-4 gün fln var galiba eğer sasmazsa tekrar kan ver aslında çıkar en azından
denizhimi ballim_dunya cnm sen şimdi gebemisn peki ben de 13 dpo dün test yaptım sıkıntı bu gün hiç çizgi çıkmadı
ballim_dunya denizhimi evet balım ben hiç test yapıp moralimi bozmadım zaten olmadı umuduyla gittim hastaneye kan verdim 95 le öğrendim
denizhimi ballim_dunya sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım bende dün freely adında test yaptım silik pızitifti bu gün miratech adında bi test yaptım negatifti hangisi doğru anlamadım
masum3434 ballim_dunya adetinngeciktimi bende de pcos var canm 3 bucuk yasinda ogljm var bu ay başladık denemeye
denizhimi ballim_dunya adetim geciktiği zaman kan vermeyi düşünüyorum cnm sorumu cevapladığın için çok teşekkür ederim🥰🥰
peanutbutter ballim_dunya siz bu dpo 13’de negatif gördünüz sonra pozitife mi döndü şu an gebeymişsiniz galiba Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
ballim_dunya peanutbutter hayır o zaman değil o ay regl gördüm sonra 9-12 Nisan arası sürdü adetim Klomen ovitrelle kullandım 7 mayısda da hamile olduğumu öğrendim