tugbaipek123 Selam hanımlar gebeliğimi 5+3 iken öğrendim .beta değerim 26.250 çıktı .kese tek gibi görünüyordu ultrasonda.bu durumu yaşayan var mı ? Haftaya kalp atışını duyacağız merak içindeyim
wind Bebim 4+6 da 8000 küsürdü. 4 gün geçti 5+3 üm benim de 24.000 lerde olması lazım şuan. Ama tek kese gözüktü canım bende de
gzdeozn benimde 5+5te 12bin küsürdü bende acaba ikiz mi diye düşündümde meğersem sağlıklı tek bir kesemiz içindede pırlantamız varmış bende perşembe kalbini duyacağım inşallah 😍💖
Prensesmom_ tugbaipek123 8 haftalık 48.000 ama tek kese tek bebek var ikiz gebelikde mutlaka görürlerdi