zelihabaskartal tetanoz aşısını hangi haftalarda oldunuz? difteri boğmaca olanı 2. doz olarak hangi haftada yaptırdınız?
nurellanurrrr zelihabaskartal 22. Hafta gitmiştim sağlık ocağına,yapmadılar,28 de tetanoz boğmaca karışık yapacağız,artık kadın doğumcular böyle istiyor dedi ebe
karaelmas01 Haftada yaptılar bana sağlık ocağında, 24. Haftada 2. Doz için çağıracağız dediler. Rabbim şifa etsin hem bize hem çocuklarımıza.