Meral_63 Kızlar cumartesi günü adet olmam gerekiyor du olamadım normal de döngüm 28 gün sürüyor acaba artık döngüm mü değişti artık anlamadım dün test yaptım negatif ti bugün de test FALAN yapmadım
Cimcime30 Meral_63 döngun degısmıstır cnm Olabılır negatıf çıkması Iyı degılmı Senın ıcın küçük bebegın vardı zorlanırsın şahsen
Meral_63 Cimcime30 ama adetim asla böyle gecikmedi ACABA başka sorun mu var diye aklımı kurcalıyor sağlık ocağı dedi cuma günü gel kan tahlillerini yapalım bi aç gel dedi bakalım hele inşallah her şey yolundadır
Meral_63 Miracle_1 bacım sağlık ocağına dan versen yarına kadar çıkmaz acilde GİDİP ver belirtin var mı peki
Miracle_1 Meral_63 çok belirtim yok öyle beyaz şeffaf akıntı ve sürekli ıslaklık hissi dışında . Bu arada teste bakmaktan gözlerim bozulacak 😊
Miracle_1 Meral_63 artık testte de çok koyu da görsem inanmayacağım heralde adet belirtisi de yok hayırlısı artık
Miracle_1 btun reglim 5 Mart olmuştu en son 5-6 gün gecikme gösteriyor genelde erken olurdum son test elimdeki de yeni sipariş verdim bu sefer awox verdim