Hanımlar 10 Nisan Cuma günü yatışım olucak nasipse 2. Sezeryanım olucak ilki geneldi sonra enfeksiyon vs yaşadım tekrar ameliyat falan oldum 5 yıl geçti üstünden şimdi 2. Sezeryanım olucak spinal nasipse korkularım var içinde yapışıkşıklar olmuştur ameliyat uzun sürer falan dediler bide üstüne sinüs iltihabı yaşıyorum şuan antibiyotik kullanıyorum yarın biticek oda inşallah tam iyileşirim dua edin banada ilk sezeryandan sonra gaz çıkışı falan aşırı zorlanmıştım omuz ağrılarından mahvolmuştum önereceğiniz şeylere de açığım