pkoslubiri hangi şehirin şehir hastanesi. Ben Bursa şehir hastanesinde yaptırmıştım. Benden bi kaç malzeme istediler. Ayrıca ped ve rulo peçete götürmen gerekiyor bazen peçete oluyor bazen bitmiş oluyormuş. Şehir hastaneleri kurulduktan belli bir sene boyunca özel şirketlerin olup devletin her işleme her malzemeye para ödediği bir kurum, yılı dolunca tamamen devlete geçiyor. devlet hastanesinden farklı bir sistemleri var. O yüzden ne gerektiğini bilerek gitmen gerekir, işlemden öncede kas gevşektici ve enfeksiyona karşı iğne yapılıyor o iğne için hastayı daha erken çağırıyorlar. Günde 3 hastaya falan çekiliyor sanırım o yüzden sıra bulmak zor oluyor. Yoksa çok hastanın rahim filmi çekildiği için yoğun olmuyor 1 günde az kişinin filmi çekildiği için zor randevu bulunuyor