Son adet tarihime göre 8 haftalık olması gerekiyordu ama doktor 7 hafta ile uyumlu dedi kese var bebek var kalp atışı yavaş bu haftalarda böyle olmaması gerekiyordu dedi geç döllenme olabilir mi dedim sonuçlar çıkınca bakacağız dedi kromozomal bir şey olabilir kaybedebiliriz dedi bununla karşılaşanlar var mı geç döllenme yaşayan sonra kalp atışı normale döner mi