busedemirbirgili Hafta gebeliğim bebek hareketlerini hep aşağıda hissediyorum bebek hep aşağıda dışardan görüntüsü bile belli doktorumda aynı şeyi söyledi ama rahim ağzı uzunluğum 33 mm suyu iyi seviyede plesenta doğru yerde bebek konum olarak orda imiş gebeliğe dair hiçbir sıkıntı yok dedi doktor öyle söyledi bu durumu yaşayan var mı bebek büyüdükçe yukarı çıkar mı
Melike3506 busedemirbirgili normal bir şey ki bebeğin ayakları aşağıda olduğu için ayaklarıyla vurmasını aşağıda hissediyorsunuz. Bende öyle hissediyordum. Bebek büyüdükçe hareketleri karnın ortasında hissetmeye başlayacaksınız. 30 larda baş aşağı durduğunda bu sefer göğüs altlarında hissetceksiniz
leefamily busedemirbirgili benimde öyleydi 25 e kadar sonra büyüdüğü için çok oralarda takılamamaya başladı 😂 şimdi yukarıda yeri nerde rahatsa oraya geçiyor.
busu1 busedemirbirgili Benimde asagidaydi hep sol alt göbekte kiprasma olurdu hatta göbeğim sarkikti belliydi hani bebek en altta hafta ilerledikçe yukarı çıktı alt gobek yumuşadı mide yerim sert dolgun bebegiminde tekmeleri kaburgama doğru dert etmeyin gayet normal
yesimd31 busedemirbirgili benimde bebeğim hep aşağıda ve karnımda aşağıda hiç yukarı çıkmadı 26+6 haftalığız hala yukarı çıkmadı bebekte karnımda yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz
smglyrk Yok valla çıkmadı benimki 35 haftalıpım hala pelvisin üzerinde baskı yapıyor öyle de doğuma gireceğim herhalde ama riskli dikkatli olmanız lazım
busedemirbirgili yesimd31 doktor kontrolünüzden sonra unutmazsanız eğer tekrar yazar mısınız ne dediğini doktorun
Semilk05 busedemirbirgili aynı hatta ayağını mesaneye koymustu hala aynı yerde 25+2 oldum karnım aşırı aşşa da bi ara suyum da fazlaydı şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı üstüne 1-2 haftadır da kasılmalarım başladı nolcak bilmiyorum
mervekalkann busedemirbirgili Bebek büyüdükçe alanı daraldıkça yukarı çıkıyor evet 26+2 yiz hala kasığımda hissediyorum arada 28 den sonra yukarı çıkıyormuş.
yesimd31 busedemirbirgili gittim canım normal dedi doktor herhangi bi risk yokmuş bebek gayet iyi durumda dedi
busu1 busedemirbirgili 27 28 falandı kuzu karnim aşağıda duruyordu Göbek yerindeydi bebek belliydi şimdi 33um midem göbek yerimden daha şiş yukarıda diye mesela canını sıkma normal
mervekalkann busedemirbirgili ben de öyleydim 25 den sonra yukarı çıkmaya başladı 27 ye giriyorum hala arada aşağıya tekme atıyor ama genelde karnımda.