elakemal evet ben toplu erken gebelik testi almıştım prodoctor marka. Regl günümde ve ertesi gün yaptım ikiside negatifti kuruma çizgisi bile çıkmadı 😅 10 gün sonra artık regl olamıyorum diye adet söktürücü kullanacaktım ne olur ne olmaz bir test daha yapayım dedim öyle öğrendim