
günaydın kızlar dün test yaptım ıkıncı cızgı gözle gorünmesı çok zor silik cıktı ama bugün sabah uyandığımda ılk ıdrarda yaptım ıkıncı silik bıraz daha gözle rahat görünüyor normalde son adet tarıhım 22 Şubat bu tarıhe göre ıkıncı cızgı net çıkması lazım acaba geç döllenme oldu daha çok erken gebelık olduğu ıcın mı silik bı fotoğraflara bakarmısınız gebelık var mı