papatiaa Arkadaşlar selam , Philips’in biberonuny alıcam numara hangisini seçmeliyim zor çekim oluyordu değişmediyse 3 numara mı almalıyım cam mı plastik mi???
papatiaa defnoloj tamamdır canım aldım emzikte hangisini önerirsiniz bi kaç arkadaşım damaklı al diyor wee baby var sanırsam hangisinin tutar