mmdli Son regl tarihine göre 7 haftalık gebeyim. Bu gün kahverengi leke gördüm diye doktora gittim. Herşey yolunda bin şükür. 6 haftalık dedi. 1 hafta geç döllenme olmuş. Kalp atışı vardı zar zor duyuldu daha kalbi yeni dedi. Normalmidir acaba ?
rumsal mmdli normal hayırlı uğurlu olsun inşallah ben de kesemi görüp kalp atışını duyarım bir belirtiniz var mıydı