ekim1 Bi kaç defa çayırbaşına gittim hiç resim falan vermiyorlar güzel ilgilenen bi doktorlara karşılaşmadım bana doktor önerisi yapabilir misiniz güzel ilgilenen resim falan veren memnun kaldığınız doktor var mı