İmam nedir ya deseki bi pedegoga götürelim dicem ki endişeleniyor ama 3-3,5 yaş ağlama krizleri çok normal benimkide 4,5 yaşında 3 buçukta bu ağlama krizleri yüzünden kreşe verdik. Şöyle ki uyumadan ağlıyordu uyanınca uyandım diye ağlıyordu emzik emiyordu yemek yemiyordu arkadaş yoktu nerdeyse bizim gibi onlarda bunalıyor öyle düşünün ve duygularını sadece ağlayarak ifade edebiliyorlar o an çok sinir bozucu oluyor anne için ama kendinizi tıtun ve ona sıkı sıkı sarılın