Herkese merhaba anneler günaydın . Burada okuduklarımdan ve herkesin anlattıklarından dolayı çatı muayenesinden ben de korkuyordum hatta ne yapacağımı düşünüyordum. Çarşamba günü gittiğimde nst’de hafif düzensiz sancılarım çıkmıştı , cumartesi günü de biraz şiddetlendi ve kasığımda bir ağrı hissettim, doulama yazdım hastaneye geç nst bakılsın dedi. Nst girdikten sonra doktorumla konuşurken bi ultrasonla bakalım dedi, ofisinden ultrason odasına geçtik, ultrason odasında bi anda bi de alttan muayene edeyim nazikce bakıcam canım dedi her şey anlık gelişti bu çatı muayenesi mi açıklık muayenesi mi , yaptırmasam mı vs düşünmeye hiç fırsatım bile olmadı 😂 kıyafetlerimi çıkarıp çatala uzandım, 10 sn sürdü biraz acıyor elbette ama inanın bahsedilen gibi yürüyemedim , eve gidemedim , ağladım , günlerce ağrı hissettim gibi bi durum değildi. En azından ben öyle hissetmedim. Burda bazen denk geliyor okumaya bile çekiniyordum bazı anneler kan geldi vs yazıyordu korkuyordum açıkçası . Abartılacak bir şey yokmuş kendinizi kasmadan uzanınca göz açıp kapayıncaya kadar bitiyor. Gözü korkan anneler varsa diye bunu anlatmak istedim. Herkese mutlu haftalar🤍