meleksefer valla tüm doktorlarınada gittitm evvyakın diye cinsiyeti bile yanlış dediler şeker çıktı bunların yüzünden ilgi 0 watsaptan mesaj atıyordum dönmüyorlar sekreteri dönüyordu ev yakın olmasaydı gitmezdim kan almaya gelince hemşireyle kavga ettim damar yolunu bulamadılar sarışın bi kadın vardı baş hemşire geldi o yaptı ama heryerimi delik deşik ettiler Allah’a havale ediyorum psikolojimi bozmuşlardı