birserazad mutlaka herkesin hatası olabiliyor benimde geriye döndüğümde keşke yapmasaydım dediklerim var. Annelik bence sonradan öğrenilen ve yaşadıkça tecrübe kazandıran birşey. Herkesin anneliği çok farklı birimiz birşeyi savunurken diğeri çok farklı birşeyi savunabiliyor. Mesela ben tv telefon vermezken başka anne verebiliyor desteği olmadığı için yada ben abur cubur vermezken yada kısıtlarken diğer anne bizde bunlarla büyüdük deyip verebiliyor yada davranış olarak ben paylaşmayı,sevmeyi,vurmamayı normalleştirirken diğer anne özgüvenli olsun diye tam tersi öğrenebiliyor. Bu yüzden hatalarımızdan gerçekten ders çıkarıp ona göre tekrar hamur gibi şekillendirmemiz lazım çocuklarımızı. Mesela ben paylaşmayı çok öğrettiğim için pişmanım .. öncelik keşke benimsemeyi öğretseydim. Çünkü başka anneler başka çocuğun elinden birşeyi almayı normalleştirmiş ve benim çocuğumun elinden zorla birşey alınınca çocuğum susuyor çünkü benden paylaşmayı öğrendi. Benim hatamda bu özür dilerim çok uzun olduysa 🥹hatalarla onlarda büyüyor bizlerde ♥️