kızlar merhaba. yaklaşık bir ay sonra detaylı usg zamanım geliyo ancak perinatolojide hiç randevu bulamıyorum. bütün randevularda detaylı bakılmamaktadır yazıyo. doktorum bana çok önceden açmıştı ikili test için, alan hâlâ açık, o yüzden bakabiliyorum yani, sorun yok onda. siz nasıl aldınız?