Selam hanımlar, ilk çocuğum 6 yaşında çok sağlıklı maşallah şimdi tekrar hamileyim. Bugün görümcem bana kalmaya gelince tekrar aklımda bir sürü soru oluştu. 3 kızı var sonuncusu ağır otizmli. 5 yaşında şuan. Bebeklik videolarına bakıyoruz çok normal görünüyor. Kaynımın 2. Çocuğu da 7 yaşında o da otizmli ama o daha iyi durumda konuşuyor en azından.
Bir sürü bilinmezlik. Otizm genetik mi değil mi? Genetik olsa testlerde çıkmaz mıydı?
Otizm eğitmenleri veya evladı olup bu durumun nedenini çözmüş birileri beni biraz bilgilendirebilir mi?