Kızlar 1 hsftaya yakındır geçmeyen ishalim vardı bugün şiddetlenşnce 10 dk da bir cıkınca doktora gittm sadece serum yaptı ve eve yolladı enfeksiyon var dedi probiyotik içebilirsin dedi 3 gün sonradan sezeryan doğumum var bu etkiler mi doğumu çok su kaybettim hala da geçmiş değil