Kızlar regl olucağımızı hissederizde kalkar ped takarız ya öyle bir durum oldu tuvalete gittim,cok minik nohut tanesi kadar bir pıhtı mı diyeyim ne onunla birlikte sildikce peceteye gelicek tarzda bir akıntı mı diyeyim kanamam oldu.ama kıvamlı degil asla. Sabah 9 da hastaneye gideceğim kanama miktari sildikçe peçeteye nokta gibi gelme şeklinde olduğu için panik yapmadım. Nişanı bu şekilde gelen var mı acaba benzerini yaşayan sancım vs olmadığı ve bebek hareketlerini hissettiğim için bekliyorum bu arada başka hiçbir belirtim yok söylediklerim dışında.