yarennnnt Kızlar doğum kontrol hapı kullanan var mı aranızda bıraktıktan ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Üç ay kullandım bir buçuk ay oldu bırakalı bu zaman içinde denedik olmadı strese girdim bir sıkıntı olur mu diye bilgisi olan var mııı
28nisan yarennnnt hamile kalmadan önce onu kullanıyordum. Bıraktığım ay hamile kaldım. Hemen kalmam nasıl olsa diye o rahatlıkla hiç aklıma bile getirmemistim
erikarpuz yarennnnt ben hapı bıraktıgımın ertesi ayı hamile kalmıştım hap etkilemiyor bıraktığınız an korumayı bırakır
mrvrm yarennnnt ben de gebelik istemi için gitmiştim doktora. Klomen falan başlayacaktı ama kist gördüğü için başlamadı. Doğum kontrol hapı kullandırttı sadece 1 ay. Eylülde onu kullandım. Ben de tedirgin olmuştum. Sonrasında gebe kalmak zorlaşıyor diyenleri duyduğum için. Ama burada bayağı rahatlatmışlardı beni. Klomeni de sonrasında 3 ay kullandım olmadı. 1 martta gebeliğimi öğrendim. Olmayınca olmuyor açıkçası. Stres yapmamak gerekiyormuş