Acil sezeryane alındım bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı geçen pazartesi günü nst de kalp atımları bir yuksek bi alçaktı doktorum hemen almalıyız dedi hazırlıksız şekilde yakalandık bide bebegım zaten erken gelmek istiyordu 34.haftada hastanede yatmıştım erken doğum rıskım vardı servıkal uzunlugum kısaydı vee sancım da vardı ılacla durdurmuştuk sonra kendısı gelmek ıstemedı çok şükür sağlıklıyız ilkimizde sezaryen olucaklar korkmasın spinal iğne acıtmıyor Rabbim herkese hayırla sağlıcskla kavuşmayı nasip etsin ben doğumdan sonra 3 gün geç kavuştum ama sonunda kavuştum çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin