Kızlar ne yaptıysam doğmayan kızım 40+1de geldi. Birgün öncesinde çatı muayenesi oldum hiç açıklığım yoktu daha kızım kanala girmemişti bile. Sabah 6da adet ağrısı gibi hissetmeye başladım düzenli geliyordu 7-8 dakikada bir o süreçte yatakta uzandım saat 7den sonra şiddeti artmaya başladı 5dakikada bire düştü kalktım evde yürümeye başladım daha sonra sıcak duşa girdim belimden aşağı su tuttum çok rahatlattı beni 3dakikada 1e düşünce yola çıktık hemen hastaneye o sırada saat öğlen 12.30du sancımı evde çekmek istemiştim beni hemen muayene ettiler tam açıklıkla gitmişim meğersem hemen suyumu patlattılar bebeğim çıkarken canım çok acısada doğumu tam 15dakikada gerçekleşti elhamdülillah şimdi yanımda yatıyor. Çok şükür sağlıkla kucağımıza aldık sormak istediğiniz birşey olursa o uyurken yanıtlamaya hazırım sizinle doğumumu paylaşmak istedim