Kızlar 34+0 olduk, bebiş doğdu butonu geldi sizde durumlar ne😍
ilkgozagrimhavinim gözün aydın sağlıkla gelsin bebeğin 🥰
ilkgozagrimhavinim Az kalmış ☺️ Sağlıkla gelsin ✨🤍
ilkgozagrimhavinim 28+1 iz buton 34 de mi çıkıyor 😅
ilkgozagrimhavinim bende dün 34 haftalık oldum heyecanla bekliyoruz 🫠🌸
ikiprensesannesi___ sağol canım benim hepimizinki inşallah 🤗
ilkgozagrimhavinim rica ederim amin inşallah🥰
NobleMom aminnnnn🤲🏻 tüm bekleyenlerin inşallah 🥲🤗
miniginannesi__ eveeet bana bu hafta güncellemesiyle geldi🥰
ozlemmm93 butonu gördün mü butonu😍😍
ilkgozagrimhavinim göremedim🫣 hayırlısı olsun 🤭
ilkgozagrimhavinim sağlıkla gelsin bebeklerimiz🤲🤗 38+5 olduk bizde 🤗