3 gün üst üste ultrasona girdim ilk kendi doktorum büyük olasılık erkek dedi ama ultrasona çok kötü devlet hastanesi ordan kızdım araştırmaya gittim bayağı inceledi cinsiyet görünmüyor dedi hiç bişiy demedi kalbinde sorun var kafasında kist gördüm dedi ordan ayrtıntıluya gönderdi dün gittim kalbinde ve kafasında bişiy yok dedi cinsiyet sordum baktı baktı hatta karnımı bile salladı kadın göbek kordonu öne geldi pozisyonu müsait değil ama erkeğe benziyor dedi ama süprizde yapabilir dedi 🙁 kalktım bi çikolata yedim tekrar gittim yanına Rica ettim uzakten geliyoruz tekrar bakarmıyıx kırmadı sağolsun baktı tekrar gene anılarını söyledi makat pozisyonunda ama erkeğe benzetiyorım dedi ama kesin net değil dedi ben şimdi erkek olarak mı kabul etmeliyim