mtlukadin1 yok almıyolar, hasta mahremiyeti diye. Ama doğuma kadar sürekli eşimle ve kızımla görüştürdüler bizi sağolsunlar. Görüş alanına geldiler ben teklif etmeden onlar söyledi sürekli. Doğum başladığı zaman annemi çıkardılar . Bebeğin ve annenin kıyafetlerini getirebilirsiniz diye. Doğum yapınca annem geldi bebeği giydirdik ben giyindim. 1 saat sancı odasında kaldım gözetim olarak sonra lohusa odasına çıktım. Gece 01.14 te doğum yaptım. 15 dklık kızımı ve eşimi aldılar yanıma bizi görsünler diye. Günde 2 kez görüş saati var 1-2 arası ve 7-8 arası. 24 saat kalma zorunluluğu var hastanede. Gerçekten ilgi alaka o kadar güzeldi ki. Daha önce özelde doğum yaptım , nerdeyse hiç aratmadılar aynı şeyleri yaşadım .