Bu bende de oluyor şeker yüklemesinde değerim normal çıktı. Susuzluktan yada cok karbonhidrat hamurisi yemekten de oluyor yani kendimde gözlemlediğim kadarıyla bol su ve proteinli beslenmeye dikkat ederek epey azalttım bu durumu ama rabiki arada kaçamak ve akabinde yanma oluyor. Hatta su an dogumum cok yakın son dönem tekrardan arttı diyebilirim bazi geceler cok zorlanıyorum o yanma hissinden.