17 hafta daha çok ergen , zaten olur benim oğlumda 19 haftada bile vardı , zamanla kilo alır büyüdüçe kapanır demişti doktor. En kötü kapanmazsa doğduktan sonra kontrollere götürüyoruz kilo aldıkça kapanıyor zaten. Şimdiki doktorlarda bir tuhaf en küçük bir şey gördüler mi hemen genetik hastalık deyip hamileler korkutuyorlar hiç içinizi ferah tutun test filanda yapmayın bence daha çok küçük